پروژه های اجرایی
مشاهده لیست قیمت
مشاهده محصولات
مشاهده مراحل خرید
سوالات متداول
فیلتر براساس قیمت:
دسته‌ بندی
محدوده قیمت

قیمت آجر سفال

 

آجر سفال

 

آجر سفال یا تیغه سفالی نوعی مصالح ساختمانی است که از خاک رس و آب تهیه می شود. این آجرها معمولاً به صورت مکعبی شکل با سوراخ های افقی تولید می شوند. سوراخ های موجود در آجر سفال باعث کاهش وزن آن می شود و همچنین به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل می کند.   

قیمت روز آجر سفال دائما در حال تغییر است. با توجه به نوسان قیمت آجر تیغه ای به شما پشنهاد میکنیم، برای خرید سفال ساختمانی از طریق دکمه زیر با کارشناسان فروش مجموعه آجر مارکت تماس حاصل نمایید.

 

کارشناسان آجر مارکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

 

کارشناسان آجر مارکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

 

انواع آجر سفال

 

آجرهای سفال در انواع مختلفی تولید می شوند. رایج ترین انواع آجر سفال عبارتند از:

آجر سفال تیغه ای: این آجرها برای دیوار چینی داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند.مراحل تولید این محصول نیز همچون دیگر مدل‌های آجر بوده و پس از آماده سازی خمیر، قالب گیری و خشت زدن آن را در کوره آجرپزی با دمایی معادل ۹۰۰ درجه سانتی گراد می‌پزند.بنابراین یکی از مصالح مقاوم و پرفروش در حوزه ساختمان سازی محسوب شده و طول عمر فوق‌العاده‌ای را در طی سالیان متمادی از خود به نمایش گذاشته است.

آجر سفال فوم دار: آجرفوم دار که به اسم‌های آجرعایق، تیغه یونولیت دارو تیغه فوم دار نیز شناخته می‌شود. آجرهای فوم دار نوعی آجرسفالی سوراخ دار و شیاردار است. وجود شیار‌ها روی سطح آجر باعث چسبندگی بهتربا ملات می‌شود. در بین این آجر فومی به کار رفته است برای سبک‌تر کردن هرچه بیشتر وزن آجروهمچنین عایق کردن حرارت ودما.

آجر سفال سقفی: آخرین مدل از انواع آجر سفال را به نام آجر سقفی می‌شناسند که امروزه چندان کاربردی نداشته و به عبارتی منسوخ شده است.
چرا که این آجرها همان طور که از نامشان مشخص است در فاصله بین دو تیرچه قرار گرفته و پوشاننده سقف هستند.
اما به کار گیری این حجم از آجر برای سقف موجب بالارفتن وزن کلی سازه شده و همچنین هزینه بسیار بیشتری را در قیاس با یونولیت به صاحب پروژه محتمل می‌کند.
از سوی دیگر حمل آجر سفال سقفی سخت بوده و نصب و راه اندازی آن در برابر یونولیت چندان معقولانه نیست، بنابراین طرف‌داران زیادی ندارد.

ابعاد واقعی آجر سفال

 

آجر سفال تهران با آجر سفال شهرستان در ابعاد و ظاهر تفاوت های زیادی دارند که با کمی دقت می توانید متوجه آن شوید.

آجر سفال تهران در ابعاد واقعی و استاندارد تولید می شوند و دارای کونیک در لبه های آجر و وزن سبک تر می باشند.در جدول زیر ابعاد اجر سفال تهران را که در مجموعه آجرمارکت بفروش می رسد را برای شما مشتریان عزیز آورده ایم.


سفال 10 سانتی


سفال 15 سانتی


سفال 7 سانتی



سفال سقفی


25*20*10


25*20*15


25*20*7


40*25*25

 

کاربرد های آجر سفال

 

آجر سفالی در ساخت دیوارهای باربر، تیغه‌های جداکننده، طاق‌های ضربی بین تیرآهن‌ها، نمای خارجی و داخلی و سقف‌های تیرچه بلوک استفاده می‌کنند. امروزه بیشترین کاربرد این آجر در مرحله دیوارچینی برای ساختمان‌ها بعنوان تیغه جداکننده است.  

 

مزایای استفاده از آجرسفالی

نکات مثبت
  • اجرای سریع‌تر: سرعت اجرای آجر سفال بسیاربالا است. ابعاد هر تیغه سفالی معادل ۲تا۳ آجر لفتون است. ابعاد بزرگتر موجب جابه‌جایی جابه‌جایی و نصب راحت‌تر و سریع‌تر تیغه سفالی می‌شود. با استفاده از این محصول ۳۰تا۴۰درصد در زمان و در نتیجه در هزینه کارگر صرفه جویی می‌شود.
  • صرفه جویی در مصرف ملات سیمان: استفاده از تیغه سفالی ۵۰% تا ۶۰% مصرف ملات سیمان را نسبت به آجر لفتون کاهش می‌دهد.
  • وزن پایین: وزن سبک این آجر باعث می‌شود که تا ۲۰درصد از وزن مرده اسکلت ساختمان کاهش می‌کند. همچنین وزن سبک آن باعث می شود که هزینه جابه‌جایی آن به محل پروژه مقرون به صرفه تر باشد.
  • عایق صدا: به دلیل حفره‌هایی که در آن وجود دارد، خاصیت آکوستیک پیدا می‌کند.
  • خاصیت عایق بودن در برابر حرارت و دما: این آجر‌ها به واسطه سوراخ‌هایی که دارند، هوا در بین آن‌ها به دام می‌افتد و باعث می‌شود که ۲۰تا ۳۰ درصد عایق بهتری نسبت به آجر‌های معمولی باشد. این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
نکات منفی
  • احتمال شکستن آن‌ها در هنگام حمل‌ونقل وجود دارد.
  • برای صاف کردن و هموارسازی، سطح دیوار‌های ساخته از آجرسفالی، به لایه ضخیم‌تری از گچ و خاک نیاز دارد.
  • امکان شکستن و تبدیل این آجر به اندازه‌های مختلف دیگر کمی مشکل است.
  • در صورت آلودگی خاک رس به آهک در معدن کارخانه تولید کننده آجر سفال، احتمال وجود ترک‌های در سطح آجر وجود دارد.

 

آجر مارکت به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش انواع آجر و آجر نما، قیمت آجر سفال را به قیمت درب کارخانه ارائه می دهد.

آجر مارکت 12 سال است که عاملیت و نمایندگی کارخانه های آجر سفال تهران را با افتخار پذیرا می باشد.شما می توانید انواع آجر سفال را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه های آجر سفالی تهران تهیه نمایید.کارخانه هایی از جمله کارخانه آجر سفال میرداد،آجر سفال تهران سفالین، آجر سفال سازمایه، آجر سفال تکنو آجر، آجر سفال آجر سفالین، یکتا سفال، آجر سفال وحدت و…

خرید آجر سفال با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از سایت آجر مارکت فقط با یک تماس با کارشناسان فروش به راحتی امکان پذیر است : 02177754655-09306183995

لیست قیمت آجر سفال

 

قیمت انواع آجر سفال به همراه ابعاد استاندارد

نوع آجر

نام برند

سایز آجر

قیمت هر عدد (تومان)

آجر قزاقی کامل

قرمز

5.5*20*10

1000

پلاک قزاقی

پوست پیازی

3*20*5.5

1000

آجر قزاقی کامل

قرمز

5.5*20*10

1000

پلاک قزاقی

پوست پیازی

3*20*5.5

1000

آجر قزاقی کامل

قرمز

5.5*20*10

1000

پلاک قزاقی

پوست پیازی

3*20*5.5

1000

آجر قزاقی کامل

قرمز

5.5*20*10

1000

پلاک قزاقی

پوست پیازی

3*20*5.5

1000

 

جالب است بدانید که این محصول در شهرهای مختلف با نامهای متفاوتی شناخته می شود. از جمله به این قرار هست : بلوک تیغه، تیغه سفالی، آجر تیغه ای، بلوک تیغه سفالی، بلوک سفال تیغه، سفال تیغه ای، آجر سفال تیغه، بلوک سفال دیواری، بلوک دیواری، سفال دیواری، بلوک سفالی دیواری، سفال دیواری، تیغه دیواری.

معیار تشخیص آجر سفال با کیفیت

 
  • داشتن تاییدیه استاندارد
  • حفظ کیفیت در محیط های دارای آب و هوای سرد و گرم
  • صاف بودن و تاب نداشتن
  • نداشتن ترک یا شکستگی در سرتاسر آجر سفال
  • مماس بود و خط کشی منظم در شیارها
  • شوره نداشتن

آجر سفال نما با استاندارد ملی ایران و ایزو 9001


اجر سفال های موجود در مجموعه آجرمارکت از همان ابتدا توانسته اند نشان استاندارد و ایزو 9001-2015 را دریافت نمایند.آجرسفال دارای استاندارد ملی ، آجری است که از نظر کیفیت، استحکام، دوام و زیبایی، استانداردهای لازم را داشته باشد. این آجرها باید از خاک رس مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشند و در فرآیند تولید آنها، از هیچگونه مواد افزودنی مضر استفاده نشده باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت خرید این محصول با مسئولان فروش مجموعه آجرمارکت در تماس باشید.

 

نحوه خرید آجر سفال

 

در هر کجا از ایران که هستید ، در آجر مارکت ، قیمت خرید آجرسفال بر اساس درب کارخانه است.البته مجموعه ی آجرمارکت دارای وسایل نقلیه از نوع خاور و… جهت حمل به سراسر مناطق 22 گانه تهران می باشد.

جهت ثبت سفارش و خرید آجر سفال قیمت کارخانه کافیست مراحل زیر را طی کنید:

انتخاب محصول
استعلام وضعیت
ثبت سفارش
ارسال سریع بار

سوالات متداول

آجر سفال خود به سه دسته تقسیم می‌شود که شامل آجر سفال تیغه‌ای، فوم دار و آجر سفال سقفی می‌شود.

مجموعه ی آجرمارکت با داشتن بیش از 15 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین حداکثر ظرف مدت 1 الی 2 روز کاری سفارشات خود را به خریداران تحویل میدهد.

بله

مجموعه ی آجرمارکت برای سهولت حال مشتریان خود فقط در شهر تهران ، هنگام ارسال سفارش ، نیروی انسانی مجرب را نیز برای تخلیه بار ارسال میکند.